شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
سرخط خبرها

سرلشکر سلامی: فلسفه انقلاب ما باز کردن قل و زنجیر اسارت و بردگی مدرن از دست و پای بشریت است

  • کد خبر: ۲۱۵۷۷۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
سرلشکر سلامی: فلسفه انقلاب ما باز کردن قل و زنجیر اسارت و بردگی مدرن از دست و پای بشریت است
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فسلفه انقلاب ما باز کردن قل و زنجیر اسارت و بردگی مدرن از دست و پای بشریت است و این جزء با علم و صنعت و فناوری ممکن نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در همایش روایت چهل سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت‌: روز گذشته بعد از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که بعد از رویت گزارش‌ها صورت گرفت، شاهد بودیم معظم له فرمودند «که کار بزرگی صورت گرفته است و نباید متوقف شود، آفت کار‌های بزرگ فراغت است و آنچه را هم که بدست آمده به تدریج نابود می‌کند سعی کنید ضعف‌ها بر طرف شود و این میوه شیرین کار جهادی و علمی کام کشور و انقلاب را شیرین‌تر کند.»

وی افزود: این قضاوت بسیار ارزشمند برای دانشگاه طبیعتاً حاصل تلاش‌های مستمر همه فرماندهان و اساتید گرانقدر است که در یک نقطه به این شکل ظهور و تجلی پیدا کرده است.

سردارسلامی تصریح کرد: همچنین این موفقیت‌ها متکی بر اعتماد به نفس و روح الهام یافته از کلام امام و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بر ذهن و قلب اساتید نفوذ کرده است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما به دنبال احیای عصر طلایی اسلام هستیم، آن زمانی که شکوه دانشمندان مسلمان و ایرانی فضای علمی عالم در می‌نوردید از ابن سینا با ۱۸ جلد کتاب قانون که صد‌ها سال در معتبرترین دانشگاه‌های پزشکی اروپا تدریس می‌شد بن هیثم که برای اولین بار شکست نور را تشخیص داد.

وی گفت: بن هیثم پیش از کپلر که قوانین سه گانه درمورد حرکت ذرات در میدان مرکزی و توصیف و تحلیل حرکت سیارات به دور خورشید را وضع کرد، این قوانین را کشف کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز حتی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آن دوران‌های پنجم و ششم هجری را که مقدمه‌ای است برای جهش و تحول علمی در اروپا به نام رنسانس را عصر طلایی اسلام می‌نامند.

وی ادامه داد: دوباره به فضل الهی اراده کرده ایم، تا آن شکوه فراموش شده را احیا کنیم و دوباره مجد و عظمت علمی و هنری و فرهنگی جهان اسلام که عناصر شکل دهنده به تمدن اسلام هستند را مجدد بازگردانیم و این اراده انقلاب ماست.

سردار سلامی اظهار داشت: دشمنان امروزی اسلام و ایران با اراده ایران سر ستیز دارند، نبرد دشمنان با ما بر سر ارائه یا عدم ارائه مدل است، اگر الگوی ظهور یک تمدن جدید در پرتوی اسلام مستقل از جاذبه سیاسی قدرت‌ها شکل بگیرد این جاذبه جدید حتماً غلبه خواهد کرد و آن تمدن شکل خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اینکه دانشمندان ما را در خیابان‌ها ترور می‌کنند پدیده شگفت انگیزی است، تصور نا به جا درمورد اینکه می‌توان با گلوله یک ملت را از پیشرفت بازداشت.

وی با بیان اینکه علم در هر کشوری مظهر سیادت و جمال و جلال آن است، گفت: علم نشانه شکوه است، و ما باید این مظهر قدرت را از انحصار دشمنان دربیاوریم، زیرا آنان علم را با جهت گیری‌های ویرانگر شیطانی در جهان به فناوری و قدرت تبدیل می‌کند، و از علم قدرت ویرانگر می‌سازند.

سردار سلامی عنوان کرد: ما دانش را برای آزادی انسان و بشریت همانطور که قرآن فرمود هستیم، فسلفه انقلاب ما باز کردن قل و زنجیر اسارت و بردگی مدرن از دست و پای بشریت است و این جزء با علم و صنعت و فناوری ممکن نیست.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن ما با علم بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را رقم می‌زند، مدرن‌ترین دستگاه‌های شکنجه در عالم در سرزمین عالمان امروزی ساخته می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->